oktober 10, 2009

f.


Gisteravond herinnerde ik me hoe ik eergisteravond op het een of andere feestje in een kelder kwam waarvan het mij en de andere feestgangers niet volkomen duidelijk was of er nu rond een tafel met een hapje en een drankje wat gekeuveld moest worden of dat we ons vol moesten laden met goedkoop bier en het dan op een spastisch doch ritmisch rondzwaaien van lichaamsdelen moesten zetten. Uiteindelijk werd er besloten al het meubilair opzij te schuiven en een zaalvoetbaltoernooi te houden. Ik scoorde twee goals. Dat was het wel weer. Ik ging weer naar boven en zei: 'Godverdomme, heb ik nu echt tot kwart over drie 's nachts in een kelder gezeten?' 'Ja.', zei iemand anders. 'Zal ik nu nog een grapje maken over Belgen en kelders?' 'Doe dat maar niet.', zeiden ze. Amaai!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten